لودر سایت

تجهیزات MITUTOYO

شرکت تجهیزات Mitutoyo توسط کارآفرین ژاپنی Yehan Numata در سال 1934 تاسیس شد. Mitutoyo یکی از تولید کنندگان پیشرو در تجهیزات اندازه گیری ابزار دقیق در جهان است که طیف وسیعی از محصولات را از میکرومترها و کولیس ها  تا سختی سنج ها، سیستم های اندازه گیری  سه بعدی ارائه می دهد. 

 

Mitutoyo جهان را در توسعه سنجه های خروجی، رابط‌ ها، جمع‌ آوری‌کننده‌ های داده و نرم‌ افزارهای تجزیه و تحلیل برای بهره‌ گیری از علم اندازه‌ شناسی جدید رهبری کرده است. هنگامی که رایانه راه خود را به حوزه اندازه‌ شناسی باز کرد، Mitutoyo دوباره تمرکز خود را تغییر داد تا این فناوری را در ارائه محصولات خود بگنجاند و دقت اندازه‌ گیری را به محدوده زیر میکرومتر برساند. امروزه، Mitutoyo بیش از 6000 محصول خود را به عنوان سیستم های اندازه گیری یکپارچه و مبتنی بر رایانه ارائه می دهد، جایی که می توان آنها را به هم متصل کرد و شبکه های اندازه گیری حلقه بسته را تشکیل داد.

 

Mitutoyo Europe GmbH دارای گواهینامه ISO 9001:2015 برای حوزه فروش، توزیع، خدمات، کالیبراسیون، آموزش و خدمات مرتبط برای ماشین‌ ها، ابزارآلات، پردازنده‌ ها و نرم‌ افزارها در زمینه اندازه‌ شناسی است. دسته بندی محصولات اصلی محصولات Mitutoyo عبارتند از:

 

ماشین های اندازه گیری مختصات

ماشین‌ های اندازه‌ گیری مختصات Mitutoyo در طیف گسترده‌ ای از اندازه‌ ها و کلاس‌های دقت در دسترس هستند تا عملاً تمام کاربردهای اندازه‌ گیری سه‌ بعدی دقیق را پوشش دهند.

 

هر جزء ماشین با استفاده از آخرین تکنیک‌ های CAD برای اطمینان از حداکثر کارایی طراحی شده اند و از موادی ساخته شده اند که به بهترین وجه مناسب برای طول عمر، تضمین شده است، با تکیه بر تخصص بی‌ نظیر تکنولوژیکی یک رهبر جهانی در اندازه‌ شناسی،  طیف وسیعی از تجهیزات تماسی و غیر تماسی انجام انواع متعددی از اندازه‌ گیری‌ها را امکان‌ پذیر می‌ سازند که همگی توسط نرم‌ افزار تجزیه و تحلیل جامع برای تفسیر نتایج اندازه‌ گیری به‌ موقع پشتیبانی می‌ شوند، بنابراین برای همگام شدن با پیشرفت سریع امروزی ضروری است.

 

سیستم های اندازه گیری نوری

میکروسکوپ‌ های Mitutoyo و پروفایل پروژکتورها (سابه نگار)  برای ارزیابی بسیاری از انواع قطعه ها  در دسترس هستند که در آن روش اندازه‌ گیری موثر و بدون تماس است.

 

سیستم های اندازه گیری ویژن

سیستم‌ های اندازه‌ گیری ویژن  Mitutoyo در طیف گسترده‌ ای از اندازه‌ ها و کلاس‌ های دقت در دسترس هستند تا عملاً تمام برنامه‌ های اندازه‌ گیری دقیق دو بعدی و سه بعدی را پوشش دهند.

 

اندازه گیری وجه

سیستم‌ های اندازه‌ گیری وجه Mitutoyo برای ارزیابی کارآمد اشکال پیچیده، از شعاع تا استوانه‌ ای، از تخت تا منحنی مرکب، از جمله عامل حیاتی زبری سطح، در دسترس هستند. هر سیستم نشان دهنده یک سرمایه گذاری عالی از نظر بهره وری، تطبیق پذیری، کیفیت ساخت، آموزش و پشتیبانی خدمات است.

 

سیستم های حسگر

Mitutoyo سیستم های میکرومتر اسکن لیزری را برای بسیاری از کاربردهای اندازه گیری دقیق ارائه می دهد. هر محصول نشان دهنده یک سرمایه گذاری عالی از نظر بهره وری، تطبیق پذیری، کیفیت ساخت و ساز و پشتیبانی خدمات است.

 

تست سختی

دستگاه های هاردنس سنج Mitutoyo در طیف گسترده ای برای تست سختی با توجه به روش های استفاده عمومی، چه بر روی میز کار یا در محل موجود هستند. هر تستر نشان دهنده یک سرمایه گذاری عالی از نظر بهره وری، تطبیق پذیری، کیفیت ساخت، آموزش و پشتیبانی خدمات است.

 

مقیاس دیجیتال و سیستم های DRO

ترازوهای دیجیتال Mitutoyo به صورت واحدهای مستقل با نمایشگر  داخلی، برای شرایطی که  به دقت و درستی  ​​کافی نیاز است، مناسب می باشند، این تراوزها به شکل مقیاس خطی بسیار دقیق طراحی شده اند که برای کاربردهای ماشین‌ های اندازه‌ گیری در دسترس هستند.

 

ابزارهای کوچک و مدیریت داده ها

دستگاه های اندازه گیری دستی Mitutoyo کیفیت فوق العاده ای دارند. بیش از 75 سال تجربه در توسعه و تولید دستگاه های اندازه گیری منجر به عملکرد شگفت انگیز از نظر دقت، دوام و هندلینگ آنها شده است. تنوع محصولات Mitutoyo بی نظیر است. Mitutoyo نه تنها فروشنده محصولات اندازه‌ گیری با کیفیت بالا است، بلکه یکی از فروشندگانی است که پشتیبانی تضمینی را برای طول عمر تجهیزات ارائه می‌ دهد. جدا از اصول اولیه کالیبراسیون و تعمیر، Mitutoyo، آموزش استفاده از  محصولات و اندازه‌ شناسی و همچنین پشتیبانی فناوری اطلاعات از نرم‌ افزار های پیچیده مورد استفاده در فناوری اندازه‌ گیری مدرن را ارائه می‌ دهد.

Mitutoyo از تعداد فزاینده ای از محصولات تقلبی/جعلی Mitutoyo که وارد بازار می شوند آگاه است. جدای از غیرقانونی بودن، استفاده از چنین اقلامی می تواند عواقب جدی در زمانی که معیارهای کیفیت، ایمنی و عملکرد مطابق با استانداردهای اصلی Mitutoyo نباشد را به همراه داشته باشد. فروش محصولات تقلبی به شدت غیرقانونی است و طبق قوانین و مقررات مربوط به علائم تجاری، کپی رایت و مالکیت معنوی توسط دادگاه های مدنی و کیفری دارای مجازات است. . توصیه می‌ شود که خریداران اطمینان حاصل کنند که محصولات اصلی Mitutoyo را فقط از طریق یک توزیع‌ کننده معتبر و شناخته شده Mitutoyo خریداری می‌ کنند. General Tech Services از سال 1989 توزیع کننده مجاز Mitutoyo در خاورمیانه است. لیست توزیع کنندگان مجاز توزیع کنندگان Mitutoyo در وب سایت رسمی آنها موجود است.

نویسنده پست: ghaemi mohammad

این سایت جهت ارائه اطلاعات بروز و تخصصی در حوزه سیستم های مدیریت کیفیت و اشتراک گزاردن تجربیات اینجانب در حوزه ارزیابی انطباق و ترویج و ارتقای این علم تشکیل شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *