لودر سایت

داگلاس سی مونتگومری، استاد مهندسی صنایع و آمار و استاد مهندسی بنیاد دانشگاه ایالتی آریزونا است. ایشان مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خود را از موسسه پلی تکنیک ویرجینیا،  از سال 1969 تا 1984 دریافت کرده و او عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها در موسسه فناوری جورجیا بود. از سال 1984 تا 1988 او در دانشگاه واشنگتن بود، جایی که کرسی برجسته مهندسی ساخت و تولید جان ام. فلوک را بر عهده داشت، استاد مهندسی مکانیک و مدیر برنامه مهندسی صنایع بود.

دکتر مونتگومری دارای علایق تحقیق و تدریس در آمار مهندسی از جمله تکنیک های کنترل کیفیت آماری، طراحی آزمایش ها، تجزیه و تحلیل رگرسیون و ساخت مدل تجربی، و کاربرد روش تحقیق در عملیات برای مشکلات سیستم های تولیدی است. او بیش از 190 مقاله فنی در این زمینه‌ها تألیف و تدوین کرده است و دوازده کتاب دیگر نیز تألیف کرده است. دکتر مونتگومری عضو انجمن کیفیت آمریکا، عضو انجمن آماری آمریکا، عضو انجمن آماری سلطنتی، عضو موسسه مهندسین صنعتی، عضو منتخب موسسه آمار بین المللی و منتخب است. او برنده مدال شوهارت از انجمن کیفیت آمریکا و همچنین جایزه برومبو، جایزه لوید اس. نلسون، جایزه ویلیام جی. هانتر و دو جایزه Shewell را از ASQ  است. او برنده جایزه Ellis R. Ott نیز است. او سردبیر سابق مجله فناوری کیفیت، یکی از سردبیران ارشد فعلی Quality and Reliability Engineering International است و در هیئت تحریریه چندین مجله خدمت می کند.

 

دانلود کتاب statistical quality control

 

 

مقدمه
این کتاب در مورد استفاده از روش های آماری نوین برای کنترل و بهبود کیفیت است که پوشش جامعی از موضوع، از اصول اولیه تا مفاهیم و کاربردهای پیشرفته را ارائه می دهد. هدف این است که به خواننده درک درستی از اصول و مبنای اعمال آنها در موقعیت‌های مختلف بدهد. اگرچه بر تکنیک های آماری تاکید شده است
بطور کلی، این کتاب دارای گرایش مهندسی و مدیریت قوی است. دانش گسترده آمار پیش نیاز استفاده از این کتاب نیست. خوانندگانی که پیشینه آنها شامل یک دوره ابتدایی در روش های آماری است، بسیاری از مطالب این کتاب را به راحتی در دسترس خواهند یافت.

صفحه DOUGLAS C. MONTGOMERY در گوگل اسکولار

نویسنده پست: ghaemi mohammad

این سایت جهت ارائه اطلاعات بروز و تخصصی در حوزه سیستم های مدیریت کیفیت و اشتراک گزاردن تجربیات اینجانب در حوزه ارزیابی انطباق و ترویج و ارتقای این علم تشکیل شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *