لودر سایت

اعتماد جزء کلیدی همه روابط تجاری که در داخل مرزهای ملی و همچنین در سطح بین المللی انجام می شوند، است.ارزیابی انطباق دارای صلاحیت، اقتصادهای سراسر جهان برای ایجاد یک زیرساخت با کیفیت به سیستم یکپارچه استانداردها، موافقت نامه ها، مقررات و ارزیابی ها متکی هستند. این کار به ایجاد اعتماد لازم برای تجارت، با اطمینان از اینکه مصرف‌کنندگان، کسب‌وکارها و تنظیم‌کننده‌هایی که کالاها و خدمات را تهیه می‌کنند، دقیقاً همان چیزی را که انتظار دارند، ایجاد می‌کنند است.

یک شبکه یکپارچه از زیرساخت‌های کیفیت بین‌المللی به گسترش دسترسی این اعتماد در سراسر مرزها کمک می‌کند. زیرساخت‌های کیفی با کمک به رفع تردید و موانع فنی تجارت (TBT)، به شرکت‌ها امکان دسترسی به بازار بین‌المللی گسترده‌تری را می‌دهند، در حالی که به طور همزمان کیفیت و ایمنی واردات از آن سرزمین‌ها را بهبود می‌بخشند.

ارزیابی انطباق دارای صلاحیت

استانداردها ابزارهای حیاتی برای عملکرد اقتصادی و تجاری در سرتاسر جهان هستند که به طور همزمان مبنایی قابل اعتماد برای تجارت و افزایش حمایت از مصرف کننده ایجاد می کنند. نهادهای ارزیابی انطباق شخص ثالث (CAB) اطمینان مستقلی از اینکه یک محصول، خدمات یا فرآیند الزامات یک استاندارد خاص را برآورده می‌کنند، ارائه می‌کنند. به نوبه خود، نقش نهادهای اعتباربخشی این است که به طور مستقل تعیین کنند که آیا یک CAB با ارزیابی صلاحیت فنی، اعتبار و تناسب روش‌ها، مناسب بودن تجهیزات و امکانات، و رویه‌های کنترل کیفیت داخلی، سطح عملکرد مورد نیاز را برآورده می‌کند یا خیر.

دانلود سند ارزیابی انطباق دارای صلاحیت

منبع:سایت آیلک

نویسنده پست: ghaemi mohammad

این سایت جهت ارائه اطلاعات بروز و تخصصی در حوزه سیستم های مدیریت کیفیت و اشتراک گزاردن تجربیات اینجانب در حوزه ارزیابی انطباق و ترویج و ارتقای این علم تشکیل شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *